Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

Μαρία Σολωμού: «Δεν ξεπουλάω τη ζωή μου»

Σε πρόσφατη συνέντευξή της, η Μαρία Σολωμού μίλησε για το γιο της, αλλά και για την προσωπική και επαγγελματική της ζωή.
«Έχω να δω δυο χρόνια τηλεόραση. Αν θέλω να δω κάτι θα μπω στο ίντερνετ να το δω», ανέφερε στο περιοδικό «Glam».

Μιλώντας για την προσωπική της ζωή, τόνισε ότι δεν ανήκει στην κατηγορία των αναγνωρίσιμων γυναικών που ξεπουλάνε τα προσωπικά τους. «Δε θα ξεπουλήσω κάτι προσωπικό για να έρθει κόσμος στο θέατρο ή για να με δουν στην τηλεόραση. Τα προσωπικά μου είναι προσωπικά μου. Τώρα αν βγαίνουν στη φόρα για κάποιους λόγους που δεν μπορώ να ελέγξω ή αν αυτά που λέω θεωρούνται ξεπούλημα της προσωπικής μου ζωής, αυτό είναι άλλο θέμα».

Όσο για το γιο της εξομολογήθηκε πως θα ήθελε όταν μεγαλώσει να φύγει στο εξωτερικό για σπουδές και δουλειά. «Δεν το βλέπω στην Ελλάδα καθόλου. Το βλέπω μόνο στο εξωτερικό. Δεν έχει άλλη επιλογή. Θα ξέρει ότι όταν μεγαλώνουν τα παιδάκια, τελειώνουν το σχολείο και πηγαίνουν στο εξωτερικό. Με αυτή τη λογική θα μεγαλώσω το παιδί και τελείωσε. Βέβαια, μέχρι τα 18, δεν ξέρεις τι γίνεται».
protothema